onsdag 30 januari 2013

Krogveckan 2013 - Book a table

För er som som inte redan vet så är det snart dags för krogveckan igen. Det är nu ni ska släppa stekspaden, gå ut genom dörren och bara och njuta av maten som är tillagade av andra.


Krogveckan hålls två gånger om året och är ett arrangemang där hundratals restauranger runtom i Sverige är med och erbjuder en komponerad tvårättersmeny för 200kr. Krogveckan startar nu på fredag 1:a februari och pågår fram till och med den 13:e. I år är det totalt 166 restauranger som är med, varav majoriteten i Stockholm. Det är genom hemsidan Book a table som ni kan kolla på menyerna som restaurangerna erbjuder samt även boka bord för erbjudandet.

Om ni vill ha lite tips på vilka restauranger som är/verkar bra kan jag rekommendera några.
(Min bedömning baseras på deras originalmeny och inte menyn under krogveckan).



Restauranger som jag har varit på och tycker om:

(Utan inbördes ordning)


Pontus! Matsal

Villa Källhagen
Bockholmen Hav & Restaurang (min favoritrestaurang i Stockholm)
Hotell Skeppsholmen
Restaurang J
Strand restaurang & lounge
T/Bar
Stockholm Fisk

Pause Bar och kök



Restauranger som verkar bra, som jag vill testa
:
(Utan inbördes ordning)


Gute Grill

EAT european asian taste
Edsbacka Värdshus
Långbro Värdshus

Restaurang Jonas
Ulla Winbladh
Restaurang Göteborg


Skynda med att boka bord på www.bookatable.com nu!!!!


P.s Book a table är en hemsida där du kan boka bord till utvalda restauranger runtom i Europa och USA. D.s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar