torsdag 24 januari 2013

Inredning - Inside & Living

Jag sa till mig själv i slutet av förra året att jag ska försöka shoppa mindre under 2013. Det har idag gått tre veckor av det nya året och jag kan nog inte säga att det går så bra för mig. Man ska inte jobba nära ett köpcentrum, det är inte hälsosamt. Lite ironiskt att Lyxfällan visas på tv nu, men ni behöver inte oroa er, jag har ganska bra koll på min ekonomi. Jag ska dock försöka att komma ihåg mina ord och inte shoppa från och med...nu!

Jag vill passa på att tipsa er andra som faktiskt får shoppa, om en jättefin och cool inredningsbutik som är en av mina favoriter. Jag vill bokstavligen köpa nästan allt i butiken och har varje gång svårt för att lämna butiken tomhänt. Jag har nämligen bestämt mig för att försöka vänta med att köpa ny inredning tills nästa lägenhet. Something new i dubbel bemärkelse.
 


Inside & Living är en inredningsbutik som fokuserar på dansk design. Det är en butik som alla tjejer kan bo i. De säljer möbler, inredningsdetaljer, kläder, skor, smycken och choklad, med en stil som både är romantisk och modern.
De finns i Sickla Köpkvarter och i Täby köpcentrum. 



Förlåt mig, jag har syndat

1 kommentar: