lördag 12 januari 2013

Första inlägget

-->
Efter flera års av tankar, tvekan och undran så har jag nu beslutat mig för att börja blogga. Det är alltid svårt att börja med saker och ting, men ännu svårare att fortsätta. Vi får se hur länge denna blogg kommer att pågå, antar att det beslutet avgörs av mig och delvis av er.

Min blogg kommer att handla om lite allt möjligt, från vardagliga saker till olika former av design. Förmodligen lite mer av det jag tycker starkt om, Mat! Nu får ni snabbt sudda bort ordet mästerkock, jag är långt ifrån det. Jag gillar att njuta av god mat.

Jag kommer att skriva om mat och om olika restauranger som jag både har besökt eller vill besöka, från budget till lyx. Som inspiration till vardagen och till frågan som vi alla ställer oss själva: vad ska vi äta idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar