tisdag 27 augusti 2013

Mode - Mercedes-Benz Fashion Week - EDWIN TRIEU

Idag var jag på Edwin Trieus modevisning under Mercedes-Benz Fashion Week Stockholm.

Mercedes-Benz Fasion Week Stockholm hålls två gånger om året där väletablerade märken/designers samt nya designers visar upp svenskt mode för den nationella och internationella pressen och andra nyckelpersoner inom modevärlden. Denna gång visades kollektionerna för Vår/Sommar 2014. För Edwin Trieu var dagens modevisning hans första under Mercedes-Benz Fashion Week, av det jag har sett av kollektionen idag vet jag att det inte är hans sista. Det var många plagg som jag tyckte om, speciellt de med prints och de plaggen med orange inslag. Det var även lite fyndigt av honom att få med hans initialer med på vissa plagg utan att det blir för uppenbart. Det var en lyckad modevisning med en bra kollektion och även några kända namn i publiken. Jag är oerhört stolt över vad min vän Edwin har åstadkommit hittills med hans klädmärke och kan inget mer än att gratulera honom för det grymma arbete han har lagt ner inför årets modevisning.

Edwin Triue ska ni lägga på minnet, för det namnet kommer igen.


Se hemsida HÄR!




Fina Lin och stilige Vincent





Vincent väntar med spänning




Favoriten!


EDWIN TRIEU - VÅR/SOMMAR 2014

En lycklig Edwin


Tycker om fatet!



Gissa vilken som var poppis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar