söndag 22 september 2013

Aktivitet - Segling

Nu är jag hemma efter en helg med segling tillsammans med kollegorna. Det var min första gång att segla men så mycket som jag tycker om vatten visste jag att jag skulle tycka om det väldigt mycket och det gjorde jag. Vi seglade fredag-söndag och hann med både Svartsö och Sandhamn där vi la till för att äta middag och övernatta på bägge öarna (recension om restaurangerna kommer senare). Vi hade verkligen tur med vädret, det var strålande sol och varmt både på fredag och lördag så att vi kunde äta frukost och lunch uppe på däck. På söndag var det däremot lite regn och kallare men bara för några timmar för att sedan bli soligt igen. Det var en avslappnande helg på båten med mycket god mat och trevligt sällskap.









Svartsö
Som meditaton
Obligatoriska
Fredrik et moi
Patrik och Nicklas



Morgonfika
Man går aldrig hungrig
Detta slår alla brunchställen
Mot Sandhamn

Mycket skönare att sitta ner och styra
Coola Patrik
Sandhamn


Goa killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar