tisdag 23 april 2013

Detox

De senaste dagarna har jag känt mig väldigt svullen i kroppen, vet inte riktigt vad det beror på, tänkte att det skulle vara perfekt att köra en mini-detox under ca 1v, med start igår.
Jag ska under denna period undvika helt halvfabrikat, helfabrikat, mejeriprodukter (förutom från get/får), kaffe, svart te samt vissa kolhydrater såsom bröd, pasta, ris etc och istället äta mera grönsaker, frukt, frö och nötter, mer hälsosamt helt enkelt.
De första dagarna har det blivit en del halloumisallad p.g.a tidsbrist, men det är gott så jag klagar inte, speciellt när jag har rostade mandlar i. Har bunkrat upp mig en massa skållade mandlar som jag rostar på pannan (utan olja) och äter till maten eller som snacks. Ni som inte har testat att ha i rostade mandlar i salladen, gör det, det är riktigt gott!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar