onsdag 20 mars 2013

Mode - EDWIN TRIEU part. 03


Fem snabba om...




01. När startade du varumärket EDWIN TRIEU?

EDWIN TRIEU är ett nytt varumärke från Stockholm och grundades 2011.


02. Vart är du skolad?
Jag började min designutbildning i Tillskärarakademin i Göteborg och därefter i Borås på Nordiska Designskolan där jag studerade Mode Design.


03. Hur skulle du beskriva din design och vem riktar du till?
Min design är skarp och lekfull med unika tygkombinationer, alltid feminint i silhuett och detaljer samt stort fokus på bra kvalité.
Hon är en modern kvinna som är mån om sin egen stil och säker i sin identitet.


04. Var kan man köpa dina skapelser?
På min webbshop samt klädbutiken Tjallamalla i Stockholm och Malmö.


05. Slutligen, vad händer härnäst?
Många roliga projekt är på gång just nu vilket känns spännande! Annars är jag mitt i designarbetet inför nästa kollektion, vår/sommar 2014.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar