torsdag 7 mars 2013

Coop Centralen - Invigning

Idag invigs Coop Centralen Stockholm med en stor prinsesstårta, en hel del bra öppningserbjudande och en Melodifestivalentävling där man kan vinna en kasse med godsaker. Jag vann tyvärr inte tävlingen som bestod av en fråga och snabbaste svar mellan två randomdeltagare vinner. Men den söta och snälla domaren gav mig en vinst ändå (tack igen!), vilket var en sjukt bra vinst, då menar jag påsen Cheezheartz som är min favorit!


Coop Centralen ligger i den nedre våningen av Centralstationen och är ca 14.000kvm stor med totalt 13 kassor varav 10 snabbkassor. De har en hel del ur det vanliga sortimentet samt en charkdisk, salladsbar och en kyl fylld med färdigmat och sallader, smörgåsar, wrap etc. Perfekt ställe att handla något litet på vägen hem eller till tågresan! Jag har länge velat att en matvarubutik ska öppnas i Centralstationen, äntligen är den här!





Favorithörnan


En räkmacka till tåget någon dag!
Den söta och snälla domaren
Vinsten!
Dessa följde med mig hem
Lovely




 

2 kommentarer: