lördag 8 juni 2013

The Wedding

2013-06-06 var ingen vanlig dag, för det var min bror Davids bröllopsdag, den dagen han och vackra Minh blev en. Det var ett vackert bröllop på Villa Odinslund med nära och kära. Med solsken och med leende på allas läppar skådade vi när brudparet gav varandra sina löften som avslutades med en kyss ute på verandan. Middagen höll inomhus med en fräsch och god trerätters och cupcaketårta till kaffet. Det blev en hel del glädjetårar under dagen, speciellt under talen, videoklippen samt under uppträdandet som jag, Manda och Kin (Minhs bror) överraskade brudparet och gästerna med. Jag och Manda sjöng och Kin spelade gitarr till låten "A thousand years".  Det är inte lätt att sjunga när man har "gråten i halsen" men det gick nog bra och tror att brudparet uppskattade det.

Bröllopet med vigseln och middagen var väldigt fint och äkta, Minh var gudomligt vacker och David var som en stilig prins.
Hoppas att brudparet njöt av dagen lika mycket som vi familjen, släkt och vänner gjorde, dagen kunde inte ha varit bättre. Tack för att vi fick vara med och dela denna fina dag med er.


Önskar min bror och svägerska all lycka och kärlek!



Villa Odinslund

Just married

Family
Husband & Wife

Familjefoto
Brudparet med
brudtärnan Sofia och bestman Mattias

Tommi, Binh och Elijah

Now sisters

Högstadiet-mini-reunion

Vackra och stolta mammor

Soulmates

Stilige Kin och vackra Sahar

Vackra mor

Fina kusiner
(Stolt att Katie själv sydde om
klänningen och huvudbanden helt själv)

Fina paret Joyce och Kit

Kärleken




L.o.v.e

Vackra

Minhs fina föräldrar


The fun & sweet "foreigners"


Halstrade pilgrimsusslor
med handskalade räkor och fräsch sommarsallad

Hjort är gjort!

Trippel chokladbavaroise


Stilig!

Vackra Manda med brudparet
Söta Emil

Fina paret Linh och Aaron

Roliga gänget
Stiliga värre

Cupcaketårta

First dance
Let the party begin

Nästan high school crush


F.u.n

2 kommentarer:

  1. Superfin blogg Nico. Synd att jag tappade bort inbjudan till återföreningen haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej,
      Nu blir det lite pinsamt, vem är du? :)
      Jag tror att jag har en aning men vill inte chansa, hmm?

      Radera