onsdag 3 juli 2013

Restaurang - Bockholmen Land & Hav

Ni som följer min blogg har tidigare läst mitt tidigare inlägg om min favoritrestaurang Bockholmen Land & Hav, se tidigare inlägg HÄR! Då jag skrev mitt förra inlägg var det vinter, nu kommer ett inlägg om sommaren på Bockholmen. Kvällens middag var mitt sätt att tacka Peter som ställde upp för mig när jag köpte mitt sideboard.

Bockholmen ligger på ön Bockholmen. När man tar första steget på ön under sommaren är det som att ta första steget till ett sommarställe utanför Stockholm. Det är en skön avslappnad känsla och atmosfär på ön, där man antingen kan välja att ta en drink eller äta en enkel buffé vid vattnet eller äta ännu godare mat på deras veranda, som serverar à la carte. Varje gång jag är på Bockholmen och det finns grissida på menyn, tar jag alltid den, Bockholmen kan sin gris!
Kan ännu en gång varmt rekommendera Bockholmen, speciellt på en varm sommardag som denna, se dock till att boka innan.

Tips! Lämna gärna bilen hemma och njut av en drink vid vattnet.

Pris: Medel
Värt?: Ooo JA!


Bockholmen
Bockholmsvägen, Solna
Tel: 08 624 22 00
www.bockholmen.com

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar