tisdag 9 juli 2013

Restaurang - Scandic Foresta

I söndags blev jag överraskad med en trevlig och mysig endagsutflykt med middag under solnedgången och hotellövernattning ute på Lidingö. Tycker verkligen om överraskningar!

Scandic Foresta
var det hotellet och stället vi bodde och åt vår middag. Utsikten med solnedgången var fantastiskt både från rummet och restaurangen, tyvärr kan jag inte säga detsamma med maten. Grillbuffén som jag själv skulle döpa om det till köttbuffé var en besvikelse. Det var inget som jag kommer att lägga på minnet och skulle inte rekommendera till er om ni är en matälskare som jag är. Kan dock rekommendera en drink vid solnedgången under en varm sommarkväll som vi hade när vi var där. Frukosten var helt ok, lite under medel, saknade våfflor eller pannkakor och de var dåliga på att fylla på.


Pris: Medel
Värt? Nej! (inte maten, men en drink vid solnedgången dock)



Scandic Foresta
Herserudsvägen 22, Lidingö

Tel: 08-517 324 00
www.scandichotels.se















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar